برترین خودروهای سال ۲۰۲۴ برای تمام سلایق

مجله بریتانیایی کار واو فهرست برترین خودروهای ۲۰۲۴ را اعلام کرد که این لیست به شرح زیر می باشد .

این مجله در هر کلاس و با هر بودجه و سلیقه ای تعدادی خودرو را به عنوان برترین خودرو در رده ی خود معرفی کرده .

برترین خودروی خانوادگی

C5 ایر کراس

سیتروئن

خودروی جذاب و جدید سیتروئن ارزش بالایی در مقابل مبلغ پرداختی مشتری دارد و همین امر فاکتور بسیار مهمی برای گزینش به عنوان بهترین خودروی خانوادگی بود . البته این ماشین در فیلدهای دیگر نیز حرف‌های زیادی دارد ٬ چون ماشینی کاربردی ، قابل اعتماد ، راحت و متمایز از منظر دیزاین بوده . قیمت‌گذاری رقابتی این ماشین باعث شده C5 در اصل در دسترس تر از همیشه باشد . این ماشین گزینه‌ای مناسب برای استفاده خانوادگی خواهد بود .

برترین خودروی اسپرت

۹۱۱ S/T

پورش ۹۱۱

دقیقا تایمی که فکر می کنید پورشه مدل ۹۱۱ را نمی‌تواند از این بهتر عرضه کند‌ ٬  S/T به بازار می آید ٬ در اصل این ماشین را می‌توان آخرین نسخه  پورش ۹۱۱ برای جاده دانست . پورشه خودرویی لوکس ، بسیار اسپرت و ویژه تولید کرده است  .

برترین خودرو از نظر راحتی

بی ام و i5

بی ام و i5

سدان اسطوره‌ای BMW سری ۵ در اصل با فشار زیادی روبه رو شد ولی این ماشین چگونه خواهد بود ؟ BMW در نهایت خودرویی برقی و لوکس با سواری مناسب ، پرفورمنس قابل توجه و تکنولوژی مدرن را تولید کرده تا در انتها i5 ماشین عالی برای گشت و گذارهای طولانی باشد .

برترین خودروی شهری

ولوو EX30

 

ولوو EX30

خودرو برقی جدید شرکت ولوو کاریزماهای زیادی دارد . ای ایکس ۳۰ ماشینی شیک و با کلاس محسوب می شود که تجربه سواری بسیار دل انگیزی دارد و در رده ی ارزان‌ترین شاسی بلندهای بدون آلاینده ی بازار محسوب می‌شود . در قسمت جلویی کابین فضای زیاد و بازی وجود دارد و همچنین بسیار خوش دست بوده ٬ در این خودرو از نظر سواری شاهد جذب بسیار خوب دست‌اندازها به منظور ارائه سواری ریلکس و آرام هستیم .

برترین خودرو برای گشت و گذار و ماجراجویی

فولکس‌واگن مولتی ون

برترین خودروهای سال ۲۰۲۴ برای تمام سلایق

 

مولتی ون ماشینی است که می‌تواند تمامی خانواده و دوستان را به سفری ماجراجویانه برده و با انعطاف زیاد باعث شود در آرامشو آسایش کامل در در تنظیمات متنوع آماده کمپ شوید ٬ شما در این خودرو می توانید صندلی ها را کامل جدا کنید فضای کافی برای حمل دوچرخه و تجهیزات کمپ مهیا کنید  . نسخه plugin هیبریدی این خودرو  در حالت برقی سواری بسیار بی‌صدایی دارد . این ماشین از سواری نرم ظاهری زیبا و فضای کابین بازی بهره می برد .